Håller tummarna

Har gått kanon bra på jobbet idag. Trivs så bra, men synd att man inte kan få en fast tjänst bara sådär.. :P Så bara för det så har jag sökt jobb nu på annan ort eller ja annat län kanske man ska säga, klarar inte av att vara vikarie längre.. Och vill testa på nya utmaningar framför allt. Kan inte gå hemma och vara beroende av mobilen hela tiden för att få jobba. Så nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det bästa! ;)
I morgon börjar jag jobba 13.15-21.00. Så ska fixa stallet och rida så tidigt som möjligt i morgon innan jobbet. Fast utan att stressa, stressar tillräckligt!
Nu är det bara 5 dagar kvar tills vi sticker till Göteborg!! Ska blir så härligt. Två hel dagar på Göteborg horse show Fredag & Lördag, sen en shopping dag på Ullared på Söndag kan inte bli bättre.  :) Fredrik ska mocka och fixa åt Nicke, snäll pojkvän jag har jag vet! ;) Har hört efter lite med Sarah om hon vill ta hand om Nicke någon av dagarna ifall hon vill rida och pyssla i stallet. Så får se då. :)
Har räknat ut lite på ungefär vad Nickes
box kommer att kosta om nu hyresvärden ska vara så puckad och göra på det viset.. Aldrig i livet att jag betalar så mycket, haha det kan dom fet glömma! Tur jag har lite planer ifall dom får för sig att höja hyran.. :)
Jag och Fredrik har gjort en super god hemmagjord pizza ikväll, mumms va god den blev! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0