Dålig uppdatering..


Doma ifrån sommaren jag köpte henne.


Hejhej läsare!
Jag har varit dålig på att uppdatera, men tur att Emma har varit duktigare än mig på det!
Vi har ju varit i Göteborg på horse show, vilket var väldigt roligt:)
Vi har shoppat en hel del både på mässan och på Ge-kås i Ullared, jag hittade massa roligt:)
Men nu är vi hemma och jag har varit och myst med Doma idag, hon har nog saknat mig med tanke på hur kelig hon var!
Hoppas ni också haft en trevlig helg?!
Jag ska bli bättre på att uppdatera, det är första gången för mig att ha en blogg så jag är inte så van att komma ihåg att skriva, men som sagt jag ska bli bättre :)
Nu ska jag titta lite tv sen ska jag dejta kudden.
Ha det bra!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0