Dagen som inte finns

God morgon på er!

Idag mår jag lite bättre men är inte frisk än på ett par dagar.. Igår eftermiddag kände jag mig piggare och lyckades ut på en skrittur med Nicke, fick sällskap av Maria och doma. Sen blev jag ännu piggare mot kvällen men idag är jag lite seg igen..
Har släppt ut hästarna i morse. Härligt att det är plus grader nu och sol, inga vintertäcken! :D Nicke va så svettig igår när jag tog in han och då hade han ett tunnare vintertäcke på sig, stackars häst! Så nu har han sitt fleecefodrade regntäcke ist och han är rakad. :) Och Doma som varit rakad har fått tillbaka pälsen nu fick vara nakenfis igår så skönt. :) Idag fick hon ofodratregntäcket på mest som ett "skal".

Skottdagen idag 29 FEB.
Ska gå ut senare om jag blir piggare och rida. Nu ska jag försöka ut på en längre promenad med Mysan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0