Alla ♥ dag


En blogg utan bilder är inte kul. Tycker jag iaf då. :)  

Halloj!

Mitt första inlägg jag skriver själv.. Så nu kör vi då.
Idag har jag varit hem till Sarah och hälsat på, vi åkte iväg till sjön med hundarna och hade med oss fika. Super mysigt synd bara att solen försvann och att det börja blåsa. Men tog några bilder på hunadrna iaf som kommer upp lite senare. :) Har alltid så kul med Sarah vi har alltid så mycket att prata om. Så i morgon om jag är ledig så ska vi ut på lite äventyr.

Nu ska jag byta om och gå ut till min fina häst som väntar på att få komma ut. Ska rida en sväng med Malin idag, kul med sällskap tänkte utforska lite nya ridvägar. :) Alltid lika kul att få nya ridvägar att rida. Är verkligen ett perfekt ställa att ha häst på, finns hur mycket fina ridvägar som helst här, det gillas!  

Va ju en hel del som kika in på bloggen igår kan jag ju tala om. ;)  

Har ni alla haft en bra alla ♥ dag då? :)  
Ha en fortsatt bra alla ♥ dag allihopa!

Kommentarer
Postat av: Lina

Fin häst!

2012-02-14 @ 23:38:08
URL: http://supertravarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0