Vilken morgon

 
Förvirrad!! Gick upp tidigt för att ta ut häst, hinna duscha och fixa i ordning mig och matlåda sätter mig i bilen på väg till Hedemora för att jobba (trodde jag) kollar på datumet som står i bilen är vist den 14/8 idag inte den 15/8 så det var vist i morgon jag ska jobba!! Duktigt!! :D Bra start på morgonen!!
Då får jag planera om lite på schemat och göra allt idag ist för i morgon. Går det också! :)
Vi har planerat klart allt inför loppisen som kommer vara på Lördag mellan 11.00-15.00. Finns fler platser kvar om DU vill vara med! :)  Blir inte bara loppis, kommer sälja fika, våfflor med grädde och sylt, kaffe, festis m.m och så kommer det Amerikanska miniatyrhästar från Arctic Miniatures. Så igår var jag, Kicki och Julia iväg och köpte in en massa till fikat. Kommer bli spännande detta och kul! Vi har redan fler evenemang inplanerade som vi ska ha framöver, men måste ta reda på lite info innan dess... ;))
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0