Svårt att säga Hej?

Hejhej! Lite mycket på g nu, hästloppis,transporten och mycket annat+ jobb :)
Nu till en liten fundering som jag har: Jag fattar mig inte på vissa människor som har svårt att säga hej när man möts.. Det är väll ändå en vänlighetsfras? Även om man är bitter, sur lr har näsan i vädret mm så tycker jag väll ändå att man hälsar på personen man möter lr har jag fel? Okay om man inte känner personen, men om man känner personen ska man väll ändå hälsa, ett Hej tar knappt en sekund att säga, man behöver ju inte stanna och prata bara för att man hälsar. Det är bara en fundering jag har.. Men jag tycker ialla fall att man kan säga HEJ! när man ser en person man känner.
Nej nu ska jag och sambon planera lite hinderbygge :) Kul!
Och på lördag är det häst loppis här på Hovgården, sen drar jag, Emma & Julia till Ullared och shoppar loss, Tjoho!
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0