Onsdag

I morgon blir det ev en tripp in till granngården! Ska köpa en hink stalosan och en NY grep (hoppas på att få ha den ifred denna gång då jag upptäckte att min va sönder när jag skulle använda den när Nicke kommit in efter betet)...! :/

Idag har jag inte gjort något speciellt alls.. Mest vilat och försökt bli frisk tills jag ska jobba på Fredag! Pysslat i lägenheten. Hängde med Maria senare till Dalvikskvarn och till Norells Maria fynda lite saker till den lille. :)
Sen tog vi tag i stallsysslorna... Red hästarna. Red barbacka idag igen hehe. (har sadeln inne i förrådet då sadelkammaren håller på målas om och ska upp med nya sadel och tränshängare, men i morgon tar jag med sadeln ut, ska försöka hitta på en lösning och hänga den på något i torkrummet så länge). Men gick jättebra med ridningen, vart jätte nöjd! :) Mjuk och fin blev han och riktigt lugn och fin i traven och jag fick till min balans. Maria sa iaf att det såg riktigt lugnt och fint ut. :)

Nu ska jag knoppa. Blir inte lika lång sov morgon i morgon.. :)

Min nya mobil plånbok!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0