Äventyr:)

Halloj! Idag har jag och familjen varit till Västerås med transporten min, väl där så fick jag ett kanon erbjudande om en ny transport och det kunde vi ju inte tacka nej till så då har vi lämnat min gamla transport där och åkte hem tomhänta för att jag inte kunde hämta den nya transporten för än om två veckor, men den är värd att vänta på kan jag lova:) efter vi varit med transporten åkte vi först till morfar sen till Ikea och köpte lite smått o gott! När vi kom hem vart det en oplanerad promenad med Veronica:) Nu sitter jag och glor os, blir nog sängen snart... Snart är det dags för häst loppis och Ullared, kul!:) (på bilden är en liten tjuvkik på transporten:))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0